fredag 30 december 2011

Min vardag

Hej,

Ja, nu tänkte jag försöka igen. Att skriva om min vardag alltså, och de som ingår :) Mina fina barn, min gubbe, mitt jobb, mina hobbies mm.

Vi har just nu jullov, så härligt! Men veckorna går alldeles för fort, snart är det dags för jobb, Emma och Elias börjar på tisdag medan Saga har en till veckas jullov efter det.

Jag hade hoppats på att kunna flytta in i huset och bli klar med det under jullovet men då flertalet problem har stötts på med golv, badrum etc så har vi inte kunnat göra det. Fasiken också.
Ska försöka greja lite till ikväll, men de är ju helt klart ett projekt som kräver tid och framförallt pigga barn ;)

Väntar på att systeryster & co ska komma på fika, bakade bullar igår.... Jisses vad mycket onyttigt man ätit under julen, nä, får lägga ner gotteätandet efter nyår, kanske ;)

Här är huset (NÄSTAN klart nu)

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar