söndag 27 maj 2012

Min helg

Hej!

Vilken helg, vilket väder - så himla gott! Har förvisso jobbat hela helgen, men haft ledigt på kvällarna... och kvällarna är låååånga så här års ;)

I fredags åkte Saga och Niklas till Fredrikstad i Norge. Saga har spelat handbollscup där och i skrivande stund sitter jag och väntar på att de ska komma hem. Är så nyfiken på hur det har gått!
Jag och Emma och Elias tog en promenad genom skogen ner till min vän S där vi tittade på hennes fina kök de håller på att bygga. Vilket drömkök! Så otroligt snyggt!
Sedan blev det en promenad hem genom skogen med S och hennes barn och fika och kakor på altanen. Småbarnen badade i poolen och mös med kattungarna.

Elias - måste alltid "spexa" på alla kort ;)
Senare på kvällen åkte vi till syster Lisa och Micke där vi grillade och pratade hela kvällen.

Lördag morgon kom Josse och passade barnen så jag kunde åka till jobbet. Väl hemma drog vi iväg på grillkväll hos Lisa & Micke igen! Men den här gången hängde även Björn, mamma och pappa med. Självklart kollade vi på Melodifestivalen och fantastiska Loreen. Så himla kul att hon vann!

Nu är det söndagkväll och barnen sover, jag sitter i soffan och är TRÖTT.
Honungsmelon och Bolibompa :)

Måste visa den här skylten som jag köpte på Butik Kiwi i fredags, lovar att jag kommer att hänvisa till den ofta!
Kram Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar